Hantering av reklamationer
Om du upptäcker en transportskada, vänligen anmäl detta direkt till DHL genom att använda deras formulär på deras hemsida. Om du märker en dold skada, kom ihåg att anmäla den inom sju (7) kalenderdagar från leveransdatumet. För synliga skador, se till att notera dem genast när du tar emot godset, på kvittens eller i handdatorn, och reklamera därefter enligt instruktionerna i formuläret nedan. Glöm inte att inkludera bilder på både den skadade produkten och förpackningen.
När du har fått en bekräftelse från DHL om skadeanmälan, skicka en kopia till order@fastighetsprodukter.se. Om det finns varor på ditt ordererkännande som inte levererades, anmäl även detta inom tre dagar från leveransdatumet till order@fastighetsprodukter.se. Var noga med att kontrollera alla produkter mot följesedeln/ordererkännandet.
Observera att om tidsfristen överskrids, kommer reklamationer eller anmälningar om icke levererade varor inte att godkännas. Vänligen informera din godsmottagare om detta för att undvika missförstånd.
Senast uppdaterad: 2023-04-18